6. Mål med träningen

Jag har lite annorlunda mål med träningen idag jämfört med innan jag fick barn. Innan jag fick barn handlade det om att bli så bra som det bara gick att bli inom pingisen.

Idag däremot är mitt mål att gå ner i vikt så jag väger så mycket som jag gjorde innan jag blev med barn. Mitt mål är även att få tillbaka min fasta kropp igen efter barnafödandet. Självklart kommer jag inte att se likadan ut som innan jag fick barn igen men jag vill göra så gott jag kan för att komma så nära som möjligt.

Ett annat mål som har med dom andra målen att göra är att komma i mina gamla kläder igen. Att bli en pigg och glad mamma och sambo som orkar mer är ett annat av målen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0