Hej igen!

Det var längesedan sist! Oj oj oj vad jag har hunnit med mycket! Men uppenbarligen inte hunnit med att blogga. Eller tja.. att man inte hinner handlar ju oftast bara om hur man prioriterar. Jag har helt enkelt prioriterat annat nu en tid. Till exempel att jag prioriterat att fixa och dona utomhus, umgås med barnen och min sambo, vara iväg på små mini-äventyr och så har jag börjat jobba igen. Jag är just ni inne på min tredje jobbvecka och jobbar just nu nätter. Första nätterna jag jobbar på över ett år.

Något annat som är väldigt stort just nu är att om inte ens två veckor så blir vår lilla prinsessa ett år! Tänka er, ett helt år! Helt sjukt vad tiden går fort! När jag säger så känner jag mej som de där gamla tanterna man mötte när man var lite som alltid pratade om hur stor man har blivit och att tiden går så fort.. Men det händer så mycket när barnen är små och man märker varje år så mycket tydligare än man gjorde innan man fick barn!

Detta blev ett lite kort inlägg bara för att visa för er att jag fortfarande lever! Ska verkligen försöka bättra mej och skriva lite mera här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0