En blivande ekonom

Japp, det gick som jag trodde. Jag kom in på ekonomiprogramet i Kalmar så till hösten blir det att vara tjänstledig från jobbet för att studera! Hur ska detta gå? Var ju sex år sedan jag tog studenten och har sedan dess inte ens varit i närheten av något plugg (eller tja, Rickard har ju pluggat och jag har ju varit nära honom..)! Men det går nog bra. Skönt att äntligen har bestämt sej för vad man ska göra. Har alltid vetat att jag skulle pluga vidare, frågan har bara varit när och vad.

Ser fram emot detta!

Kommentarer
Postat av: Cim

Grattis till antagningen :)

Kommer säkert att gå hur bra som helst!!

2011-07-15 @ 08:58:44
URL: http://www.andcim.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0