Cirkus Brazil Jack

Ikväll så var Max och jag själva på en liten utflykt. Eller själva och själva, Daniel och Thea var också med, men vi hade varken med oss Rickard (som är på träningsläger) eller Moa (som fick stanna hemma hos sin mormor). Jag var med i en utlottning om biljetter till Cirkus Brazil jack på jobbet och vann två biljetter. Ett perfekt tillfälle att hitta på något bara Max och jag! Tyvärr så var Max väldigt trött och inte på ett strålande humör (trött helt enkelt) men vi hade roligt ändå! Dom hade hundar, hästar och katter. Utav dom tre så verkade det nästan som om hundarna var favoriter hos honom. Och så hade dom självklart akrobater och förvånande nog verkade Max tycka att även det var spännande!

I pausen blev det sockervadd och en blinkande snurra! Max första sockervadd! Tyvärr var han inte jätteförtjust i den. Den kladdade och han ville knappt stoppa in den i munnen. Kändes väl konstigt. Hans mamma tyckte inte det var lika synd för då blev det mer sockervadd till mej! =) Den blinkande snurran var dock en succé då han i princip satt och lekte med den hela andra halvan av cirkusen!

Det blev mycket gotte-ätande på cirkusen men det tyckte jag att jag var värd efter att ha sprungit 14,5 kilometer tidigare på dagen!

Nu sover barnen sött och jag ska gå och göra detsamma. God natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0