Träning v. 32

Min träning förra veckan såg ut så här:

Måndag: Inget (fint väder hela dagen UTOM när jag hade tid och stog redo för att ut och springa, då började det åska..! sedan var det mitt i natten...)
Tisdag: Löpning 30 min + 3x1 min plankan (tog igen det jag missade på måndagen på tisdagmorgonen istället) och promenad
Onsdag: Löpning 60 min + 3x1 min plankan
Torsdag: Inget
Fredag: Inget (Ont i halsen..)
Lördag: Inget
Söndag: Promenad

Veckans:
Borde bättra: Min prioritering. De dagarna jag inte gör något borde jag faktist hinna med något.. Något litet i alla fall...
Klapp på axeln: Att jag ökat antalet promenader

Veckan började helt ok men på fredagen vaknade jag och fick äta halstabletter hela dagen och kände därmed att det inte var så bra att springa. Tyvärr.. Jag vet att det inte är bra att träna när man är förkyld och att då springa 90 min när man har ont i halsen är nog bland det sämsta man kan göra. Därför vilade jag resten av veckan (hade ont och var förkyld hela veckan). Söndagen kände jag mej lite bättre men inte helt ok, utan passade då på att gå en promenad istället. Tråkigt med förkylning men jag hoppas att den överhoppade löpningen gör att jag blir bättre snabbare och då kan träna hårdare då istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0