Träning v. 31

Som sagt så ska jag försöka infomera er läsare om hur jag har tränat i veckan för att inte kunna fuska... Förra veckan såg ut så här:

Måndag: Löpning 30 min + 3*1 min plankan
Tisdag: Inget
Onsdag: Löpning 60 min + 3*1 min plankan
Torsdag: Promenad 20 min
Fredag: Löpning 90 min + 3*1 min plankan
Lördag: Inget
Söndag: Vila

Veckans:
Borde bättra: Får väl fortfarande säga att det är promenaderna.. Har ju i alla fall blivit en promenad denna veckan (även om den var kort) men det är ju fortfarande två för lite.. Koncentrerar mej på att bättra en sak i sänder och även denna vecka får det bli promenaderna.
Klapp på axeln: Att jag sprang de dagarna jag skulle trotts att det blev lite dumma tider mitt på dagen när solen sken.

Jag har inte känt mej särskillt "på hugget" denna vecka.. Tiderna har blivit sämre och sämre och jag har känt mej allmänt trött när jag springer..
Vad kan detta bero på?
Vädret? Har det varit för soligt när jag varit ute?
Tiden? Har jag tagit mej vatten över huvudet med hur länge jag ska orka springa? Tog jag i lite för mycket från början? Skulle man kanske börjat lite mjukt och ökat löptiden allt eftersom?
Matdagboken? Denna veckan har jag antecknat i matdagboken.se vad jag äter och tanken är att jag ska äta mindre än vad jag gör av med så att jag går ner i vikt, är det därför jag inte orkar?
Kan det ha att göra med att jag sprang länge förra lördagen så att kroppen inte hann återhämta sej efter det innan jag körde igång på måndagen igen?
Snälla om någon har något tips eller någon idé på hur jag kan bli piggare och få ner kilometertiderna så snälla hjälp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0