Teknisk support...

Snälla hjälp! Jag är inte alls teknisk av mej när det gäller sådana här saker så jag skulle behöva lite hjälp med några små saker angående bloggen..

* Hur får jag en "Facebook-gilla-knapp" under min presentation?
Hittade en sort men det verkar som om man trycker på gilla så gillar man det senaste inlägget och om jag då gör ett nytt inlägg så försvinner dom gamla typ. Vill ha att man inte gillar inlägget utan gillar min blogg när man trycker på gilla.. fattar ni? nån som vet hur man gör det?

* Hur gör man för att få facebook att uppdatera när jag lägger ut ett nytt inlägg på bloggen automatiskt? Som det ser ut just nu så lägger jag in inläggen för hand.. har hittat ett sätt fast det gillar inte facebook. facebook säger att den URL-adressen jag använder inte funkar... typ.. vad är min URL-adress då? Jag har bara fyllt i min bloggadress.. behöver jag greja nåt i inställningar eller?

Jag är som sagt inte så bra på sådana här saker men brukar i vanliga fall inte "be om hjälp" så här utan brukar googla mej fram.. men den här gången har jag inte hittat vad jag söker.. hoppas det finns någon därute som kan hjälpa mej!

Tack på förhand!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0