Snart dags för bröllop

Inte mitt bröllop då.. det vet man aldrig när det blir av. Nej mina två vänner ska gifta sej! Så i slutet av maj är det dags för bröllop och jag beställde hem en klänning som jag tänkte att jag skulle ha. Beställde den i en storlek för liten... Vad tänkte jag på då egentligen? Jag väger 4 kg mer än vad jag borde och inte ens efter dom kilorna hade det varit säkert att den skulle vara lagom. Det visar sej att klänningen faktist sitter ok ändå.. om jag går de där kilorna förståss! Så vad göra? Gå ner och försöka komma i klänningen är mitt mål. Så idag börjar hårdträningen för att bli fit! Fit for wedding! =) (I nödfall så jag har faktist en annan klänning jag kan ha.. men det behöver jag ju inte veta för då kanske jag tappar motivationen.. ;) )

På tal om fit! Har jag berättat om när jag tänkte blir gladiator?! (självklart på skoj) Kom så långt att jag berättade det för mina arbetskamrater.. Dom började gapskratta.. Va?! E inte jag gladiatormaterial? Nej det inser jag väl också att jag inte är.. Men även om jag skulle få en gladiatorkropp så tyckte inte dom att jag skulle passa som det.. Svaret jag fick då var: "Vad skulle du heta då? Den skrattande faran eller?"
Ok.. jag är väl ingen gladiator.. ;) Men fit ska jag bli! =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja du, undra när man bli gift?? Vi få hoppas de få mer smak efter bröllopet... Haha!! När isbjörnarna dansa tango typ... I alla fall när det kommer till min "man"!! ;)

2011-04-07 @ 20:44:34
Postat av: Emma

Ja du Linda..

Du vet väl att på skottdagen så är det ju enda dage vi kvinnor har rätt att fria och om mannen då säger nej så måste han "ersätta" kvinnan genom att köpa något dyrt typ diamanter och smycken.. när är nästa skottår? ;)

2011-04-07 @ 21:31:34
URL: http://therocknrollange.blogg.se/
Postat av: linda

Nästa år om jag inte är ute och cyklar! Haha! ;)

2011-04-08 @ 06:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0