Att vara kär

Att efter åtta och ett halvt år tillsammans med någon fortfarande känna svartsjuka, enorm längtan, fjärillar i magen, nykär pirret, längtan efter att göra saker tillsammans och en längtan att utveckla sina liv tillsammans... Det är vad jag vill kalla äkta kärlek! Jag är så otroligt lycklig över att få uppleva detta tillsammans med mitt livs kärlek! Att tillsammans med honom fått två underbara barn som jag älskar villkorslöst! Att tillsammans med honom få planera en framtid tillsammans o se hur våra liv växer samman allt mer för var dag som går. När vi blev tillsammans den där dagen i mars när vi gick i nian var det nog inte många som kunde se att åtta och ett halv år senare var vi fortfarande tillsammans, och inte nog med det utan även med två barn, förlovade sedan 2 oktober 2007 och i skrivande nuet husletande! Men tji fick dom! Vi var inte bara unga och dumma utan även kära! Och för var dag som gått har jag bara blivit mer och mer kär! Vi har varit med om mycket tillsammans; kiv, gnäll, bråk, skratt, glädje och bus! Jag älskar det oändligt mycket Rickard!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0