Åter igen...

...är det flera flera dagar sedan jag hann skriva på bloggen. Har liksom inte samma tid som man hade förr. Och när barnen somnat på kvällen så är även jag så trött att jag bara hinner göra det som måste göras (och ibland knappt ens det) innan jag också somnar.. men så är det att vara tvåbarnsmamma!

Idag har vi varit ute på långpromenad barnen och jag. Max behövde lite frisk luft efter att ha haft falsk krupp i natt  och Rickard behövde få vila lite efter att ha suttit uppe med Max i soffan hela natten för att underlätta för honom. Denna gången var den falska kruppen inte så farlig så vi behövde åka in till akuten utan vi klarade oss med lite "huskurer".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0