flumm

Glömde skriva i inlägget om Moas dop att namnen vi döpte henne till är Moa Emma Yvonne. Moa för att det är fint o passar till vår prinsessa, Emma efter mej (om någon av nån konstig anledning trodde nåt annat så..) och Yvonne efter min mormor!
Dopklänningen hon hade är från början min pappas och har använts av honom, min farbror, nån vän till pappa, tre av pappas kusiner, mej, två av mina systrar, Max och nu Moa.

På söndag är det farsdag.. har fortfarande inte komit på något att köpa till Rickard.. till min pappa är det fixat men till Rickard har jag idétorka... han kommer bara på dyra saker.. suck.. tror inte han ska få nåt alls.. ;) har jag tur kanske jag kan få Max att rita en teckning till honom.. hm... det är ju en idé..

Ullaredsbesöket som var inplanerat om en vecka måste flyttas på.. jag vill väldigt gärna gå på föräldramötet som är den kvällen på Max dagis. Så det måste flyttas. själv kan jag i princip alla dagar men Rickard har skola om vardagarna o vill inte åka på helgen... inte lätt att hitta nån dag då... suck..

nu måste jag gå o lägga mej.. trött.. märker att detta inte blir ett så bra inlägg så likabra att sluta innan det blir ännu sämre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0