Sista natten med gänget!

Bara en natt kvar innan jag går på havandeskapsledigt! Blandade känslor faktist.. Ska bli så j*vla skönt att slippa jobba dessa dryga tider! Att bara få vara hemma och njuta av att vara gravid! (Efter flytten, semestrar och inköp jag behöver göra för att lugna mitt sinne iaf....) Samtidigt så kommer jag ju sakna alla galna arbetskamrater och den sköna stämningen vi har på jobbet just nu! Tur att man avslutar med att jobba nätter iaf.. eftersom det är jobbigt med nätter så får man ju en lite negativ känsla av jobbet när man slutar då.. hade varit jobbigt om det varit en lätt och rolig vecka man slutade på. då hade det nog kännts värre...

Håller på med en stegtävling på jobbet och som alla vet är jag ju liiiiiite av en tävlingsmänniska så jag har ju bestämt mej för att vinna denna! ;) Men så sa bm till mej i tisdags att jag inte får gå för mycker för jag har börjat få en del sammandragningar pga att jag har gått lite väl mycket.. *suck* så nu får jag lugna ner det lite.. fast jag har beslutat mej för att inte sluta helt.. kan ju inte bara sitta inne och glo dygnet runt! Utan när jag går dom lite längre och jobbigare rundorna ska jag försöka undvika att ha med mej max och vagn utan gå själv då istället.. och har jag max och vagn så tar jag lite kortare rundor.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0