Max har feber... Igen!

Åh! Igår kväll fick Max feber igen. Fast väldigt hög feber (nästan 40 grader) tillskillnad från förra gången (som bara var två veckor sedan) då han hade lite över 38 grader bara och mycket förkyld då med.. Nu sitter han och tittar på Nalle Puh och äter kex. När alvedonen slutar värka så får jag se hur mycket feber han har då. Har han så hög igen då så får jag ringa till vårdcentralen eller sjukvårdsupplysningen... Eftersom det inte var längesedan han var sjuk.. Och Rickard har skola hela dagen och fotboll ikväll... Suck.. M.a.o. hemma hela dagen själv.. Kommer inte ens ner till Jämjöhallen för att kunna köpa mjölk.. Får se om jag kan skicka bud med någon.. Åhh.. Hoppas Max blir frisk snart...

I måndags var jag uppe i Ullared! *yippie* hittade en massa roligt! Inte så överdrivet mycket som det kan bli ibland utan bara bra nödvändigheter! Ed Hardy tröjor och parfym, Umbro-dress till Max, potta (som Max vägrar sitta på =) ), flytväst till Max mm... Och så är det bar tre månader kvar tills vi ska upp där igen! Då ska jag handla lite till bebisen också! Fick inte göra det denna gången eftersom vi skulle dit snart igen, i lite bättre tid innan vi ska ha med så.. måste ju spara nåt att handla till nästa gång! =) Då blir det babyfilt, nappar, sängkläder mm.

Har insett att det blir en del som måste inhandlas nu när man ska ha barn nummer två ändå.. En säng till Max, en syskonvagn, en fårfäll och lite annat smått och gott! Mycket av babysakerna som Max hade kan ju bebisen ha men inte allt.. Och om det blir en flicka så blir det ju en del nya kläder också! =) Fast om jag känner mej själv och Rickard rätt så kan vi inte låta bli att köpa en massa nya kläder till bebisen även om det blir en pojke till! =)

Igår kväll när jag skulle lägga mej och sova så kände jag att bebisen sparkade en massa! Så jag ropade in Rickard så fick han känna att bebisen sparkade för första gången! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0