värktimer.se

Inte mycket kvar nu innan allt är babyfärdigt! Har skrivit en lista på saker att packa i bb-väskan (ska bara orka ta tag i att packa den med). Och när väskan väl är packat så är allt klart! Visst det ser fortfarande ut som kriget här hemma i vissa rum, men jag TROR att barnet klarar av att födas ändå.. ;)
Letade nyss reda på hemsidan som jag använde för att klocka värkarna med Max. Den var guld värd! Behövde inte tänka alls utan bara trycka på space när värken började och när värken slutade så räknade den så snällt ut längden på värkarna och frekvensen! Mycket smidigt! Den finns även som apps att ha i iPhonen.. kostar 7kr! har inget konto kopplat dock så jag vet inte om jag kan ladda ner den eller hur det går till.. ska fundera först på om man behöver den i telefonen eller om det räcker på datorn.. kan ju iaf starkt rekomendera sidan till er som ska ha barn! Finns även viktiga telefonnummer som till förlossning osv. En liten lista på vad man ska tänka på att ha med och svar på vanliga frågor! En kanonsida!

18 dagar till BF.. Nedräkningen har börjat! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0