Systemkamera - ja tack!

Har köpt en systemkamera! Min nya leksak! Totalt älskar den! Ett av de bästa köpen jag gjort får jag nog lov att säga! Så lätt att få bra bilder på Max som inte direkt gillar att sitta stilla så man hinner ta en bild med en vanlig digitalkamera.. helt underbar! blir ju dock att man tar liiiiiiiite fler bilder än vad man hade gjort med en vanlig kamera.. men ändå! det är ju bara att radera isf..

Fortfarande inget internet hemma.. det suger.. hoppas att vi kan få det nu i veckan annars blir jag galen!!!

Rickard har tenta på lördag och då eventuellt fest i kalmar med.. detta innebär att jag som har min lediga vecka denna veckan kommer ändå att vara totalt ensam med Max från måndag till ev söndag mitt på dagen.. Jippie... Älskar att vara med Max inte det men det hade varit kul att under sin lediga vecka kunna få träffa sin sambo lite med... Jag har ju jobbat en jobbig vecka nu så denna veckan och helgen har det ju varit mitt fel att vi inte har setts.. och nästa vecka nu så blir det hans "fel".. suck.. och veckan efter det så börjar jobbet och skolan som vanligt! Jippie vilket roligt liv vi har!!!! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0