1 mil!

Var på gymmet idag och sprang på löpbandet.. 1mil! Inte dåligt för en gravid (går in i vecka 15 imorgon) som inte har tränat sedan slutet av november! Det bevisar bara att jag är envis! För ALLT satt verkligen i skallen, inget i benen... Visst så gick det inte på samma tid som jag brukar utan jag fick springa lite saktare, men det innebar ju istället att jag sprang en längre tid så... Har lite ont i ryggslutet nu men jag vet inte om det beror på att jag var ute och gick med Max i vagnen igår (och fick verkligen putta fram vagnen i all snö), om det beror på löpbandet eller om det har att göra med graviditeten i allmänhet.. Kanske en blandning.. Hoppas verkligen att det går över.

Har varit dålig på att lägga ut bilder men det kommer.. Har inte jättemycket tid att hålla på med sådant på datorn nu.. och ikväll är jag alldeles för trött.. Men jag ska skärpa mej och försöka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0