Tjejkväll

Idag har Moa och jag haft tjejmys hela dagen! Började dagen med att Rickard åkte till skolan för att gå på föreläsning och senare idag ha ölprovning och då sova i Kalmar och inte komma hem förrän sent imorgon. Max körde vi till dagis, åkte hem och gjorde oss i ordning för dagen innan vi åkte och hämtade Max igen. Då körde vi upp honom till deras farmor och farfar där han spenderat dagen och även denna natten. Känns så otroligt jobbigt att inte ha honom hos sej! Väldigt tomt.. Längtar efter honom jättemycket. Det är så lugnt och tyst hela tiden.. Känns jättekonstigt.
Moa och jag fortsatte efter att ha lämnat av Max med att gå på föräldragruppträff i Jämjö. Vi pratade om språkutveckling hos barnen. Mycket intressant. Efter det åkte vi in till stan för att träffa min syster och köpa de resterande julklapparna. Bara lite småt och gott kvar att göra så är alla julklappar redo!
Sedan åkte Moa och jag hem (det blev till sent inne i stan och det visste jag sedan innan, därför fick Max stanna hos sin farmor o farfar och sova där.). Vi har vikt tvätten och myst. Nu är det snart dags att passa på att gå och lägga sej och hoppas att Moa har lust att sova en del i morgon på morgonen så att jag kan passa på att få lite sovmorgon. För sen kommer Max och då ska vi ha skoj! Saknar honom! Ska sova så det känns som han kommer hit snabbare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0