Julkalendern

9 avsnitt har nu gått utav årets julkalender "Hotell Gyllene Knorren". Jag trodde att Max som är så intresserad av tv i vanliga fall skulle vara intresserad av detta med.. Men tji fick jag. Jag försökte dag nr 1 och dag nr 2 att få honom att titta men nej då.. Det var ju inte tecknat så varför skulle han titta på det. Så jag gav ganska snabbt upp. Så jag struntade själv också att titta på det men kände sedan att jag var lite besviken för jag hade sett fram emot att se den, kalendern är ju köpt och den öppnas flitigt varje dag (av Max så klart, tillsammas med radions kalender, en Bamsekalender, en Chokladkalender och en paketkalender). Så idag satte jag mej och tittade ikapp de 7 avsnitt som jag missat. Det verkar vara en helt ok julkalender. Det är ju ingen "Sunes jul" (men den kalendern finns det ingen som slår!) eller "Mysteriet på Greveholm" men ändå helt ok. Eller är det så enkelt att jag har dålig humor och har sett fram emot att det ska vara bra och då helt enkelt bestämt mej för det och då är det så. Ser fram emot morgondagens avsnitt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0