Lillkillen har blivit stor..

Tiden går alldeles för fort! Lille Max fyllde 1 år i förgår.. Han e ju stora killen nu! Springer omkring och leker hemma så duktigt! Klättrar tom över de en decimeter höga trösklarna alldeles själv! Och han fick så mycket fina leksaker på kalaset! Jättetack till alla!

Jobbigt att jobba nu.. Saknar ju Max heeeela tiden! Kan man inte få vara mammaledig föralltid??? Som förälder skulle man inte behöva jobba och lämna bort sina barn.. Man skulle vara hemma och leka!

Jobbar natt nu (fikar just nu) och sen ska jag hem och lägga mej och när jag vaknat sen i eftermiddag så funderar jag på att ta cyklen till jämjö och göra ett besök hos mamma och mormor.. Skulle egentligen behöva följa med Linda och Agnes och träna på Friskis men Max har ju varit bortlämnad hela dagen och jag saknar ju honom så så jag vill hinna umgås lite med honom också innan jag börjar jobba imorgon kväll igen.. Och en cykeltur till Jämjö är ju inte helt fel.. =)

Ska lägga bud på ett hus nu i dagarna! Håll tummarna för oss! Hoppas hoppas hoppas!

Och så har jag bestämt mej! Nästa år blir det Vårruset (5km), Göteborgsvarvet (21km) och Tjejmilen (10km)! Ska anmäla mej till det så fort som vi får internet hemma vilket förhoppnigsvis är idag eller på fredag! Sen är det bara att börja träna! Skönt att ha ett mål med träningen. En liten morot när man ska klä på sej löpardojjorna i -5grader och ut och springa i mörkret...

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, nästa barn ska jag bli hemmafru!!! ;) Agnes och jag ska till Vårruset, vi har räknat med dig i vårt lilla gäng!!! Haha...

2009-09-17 @ 15:30:55
URL: http://lindapindap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0