Svampplockning

Igår var jag Max och Rickard ute i skogen och gick en runda.. Hittade lite svamp! Eller tja... Det räckte till fyra lite mindre smörgåsar! Inte illa för att vara första gången i år vi letar svamp! Och vi var inte inne inne i skogen heller utan gick vid vägen typ.. sen började det regna så då fick det räcka för oss... Men gott var det på kvällen sen! =)

Har bestämt mej för vad jag vill bli när jag blir stor nu! Jag vill bli fastighetsmäklare! En treårig utbildning (lagom lång)! Det enda negativa är att den närmsta finns i malmö och det går inte att plugga på distans.. =( Vet inte hur vi ska lösa det.. fas det tar ju typ mellan 2 och 3 år innan jag kan börja plugga ändå... surt.. nu när jag väl bestämt mej så vill jag börja NU!!! Gärna till vårterminen! Finns faktist så man kan söka nu fast det är lite sent.. men vid mån av tid så kollar dom även på dom försenade anmälningarna... lite trisst att börja på våren kanske..? Men men.. blir nog inget med det ändå på lääänge... suck... om det ens blir av alls eftersom det är i malmö.. kan ju inte vara utan mina älsklingar hela veckorna! Funkar inte! Jaja... vi får se vad framtiden vill....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0