Lustigt..

...hur en dag kan förändras så. Vaknade i morse och var bara lycklig! Fint väder, en go känsla och allt kändes kanon(trots att jag skulle till jobbet på eftermiddagen =) )!
När jag lagom gjort mej iordning och skulle köra till jobbet så kände jag att Max var lite varm.. Feber.. Bara lite men tillräckligt för att vara feber.. Jobbigt.. Första gången jag fick vaba... Nu sover han den lille killen så jag får se hur han mår sen när han vaknar.. Typiskt att Rickard ska vara iväg hela dagen idag och inte komma hem förrän jättesent.. först skola och direkt till inomhus DM.. Får se om det blir nån årsfest med nopeln för mej imorgon då...

Nu har killen vaknat och ingen feber! Hoppas det håller i sej!

Dagen har faktist varit ok ändå. om man bortser från febern.. Max och jag har haft det riktigt mysigt hemma! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0