"Mamma puss puss"

Max har lärt sej det som är viktigast nu! Säga "Mamma" och sen smacka med munnen som vi gör när vi ska pussa honom! Så nu vill han pussa sin mamma hela tiden! Det måste ju betyda det, vad annars skulle han mena? =) När han gör så och jag frågar  honom om det är pussa mamma han vill så skrattar han. Måste ju betyda att han vill pussa mej! =)

En annan sak som han också har lärt sej nu är att skaka på huvudet och säga "nänänä". Vi har väl sagt och gjort så en del när han har krypit runt här hemma och tagit saker som han inte får ha. =) Det kommer så roligt ibland när han gör så bara. Rickard frågade honom häromdagen om han var den gulligaste ungen i världen och så skakar Max på huvudet och säger "nänä". Lite komiskt..

Nu har jag absolut inte tid att sitta här längre.. Inte för att jag hade tid att sitta här överhuvudtaget egentligen men jag kunde inte låta bli att lägga ut dessa bilderna på Max och berätta lite vad som sker här hemma.. Men men... vi får hoppas att jag hinner skriva iaf en gång till innan vi åker utrikes. =)

                                



     


Stor bild: Den charmigaste och sötaste ungen i världen!
Bild 1: Visar tänderna och är alltid lika glad och busig!
Bild 2: Sååå söt när han räcker upp händerna runt huvudet!
Bild 3: Kryper numera från vardagsrummet raka vägen in till duschen för att leka...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gollungen!!! Så söt han e... Ni får ha det så bra på semestern (Vi hinner väl inte ses innan...)!! Puss och kram

2009-05-21 @ 19:53:34
Postat av: Linda

det var jag som skrev det där innan... hehe!!

2009-05-21 @ 19:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0