Glöm inte släcka!

Drygt när Rickard har tenta så här.. Dagarna han är hemma sitter han enbart framför datorn och pluggar och dagen då tentan är (idag) så åker han tidigt på morgonen och kommer hem tidigast på natten men oftast dagen efter. Sååå drygt! Det händer ju ingenting här hemma då! Inte för att Rickard kanske skulle göra något men jag skulle vara på lite bättre humör och då gör jag faktist lite grejer. Nu ser det ut som ett bombnedkast men jag orkar inte bry mej. Har inte heller någon större lust att laga någon mat. Hur kul är det egentligen att laga mat till sig själv bara? Inte alls faktist.. Särskillt inte när kylskåpet står helt tomt och bara skriker att nu får ni j*vla åka och handla! Jag blir så nedstämd såna här dagar.. Tur att syrran var på besök en liten stund innan och att pappa kommer hit en runda ikväll iaf så att jag får lite sällskap. Känner mej så ensam annars..

Nog med "tycka-synd-om-mej-själv"! Så illa är inte livet! Får ju leka med Max och sitta framför datorn hela dagen!

Imorgon är det lördag 28! Inte nog med att man under natten ska ställa fram klockan en timme så ska man släcka lyset och stänga av all el en timme på kvällen. Har för mig att det var mellan kl 20.30-21.30 eller? Eller var det 19.30? Lika bra att kolla upp det tills imorgon så jag inte har släckt under fel timme.. det hade ju varit förfärligt ;)

Kommentarer
Postat av: linda

inte bara ja då som tycker att vissa dagar skulle man vilja dra täcket över huvudet!! haft en sån dag idag, disken står kvar och godispåsen till ikväll är länsad, den har varit min räddning!! de blir bättre!!!

2009-03-27 @ 15:55:01
URL: http://lindapindap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0