Oj oj oj

Förlåt för att jag inte hunnit skriva på länge men det är mycket som har hänt nu så det blir mycket att skriva nu istället! =) Tror det är enklast om jag försöker att börja från början...

Min födelsedag på Mallorca blev super! Åt lunch på Hard Rock Café i Palma och på kvällen var jag och Rickard ute och åt god mat på Elisa (en restaurang en bit från där vi bodde). Såg även när bi kom tillbaka från dagens utflykt att hotellet hade ställt in en flaska bubbel till mej och ett grattiskort. Snällt av dom! Min kära sambo hade även pratat ihop sej med min mormor så hon hade köpt tårta åt mej medans vi var iväg! Så gulligt av dom!
Och om ni någonsin åker till Mallorca och Alcudia så ät INTE på Göta Kanal! Vi hade bokat bord där till fotbollsmatchen sverige-danmark kvällen innan vi skulle åka hem och när vi kom dit tio minuter tidiga så hade dom gett bordet till några andra. Blev ett miss att dom hade blandat ihop bokningarna sa dom.. trots att det stod med stora bokstäver vårt namn på det bordet och att han minns när Elias hade varit där kvällen innan och pratat med honom.. och när vi blev sura på honom för det så sa han bara shut up och hytte med näven åt oss och tillslut så gick han för att ringa polisen.. så jävla illa! Så gå inte dit och gynna dom idioterna vad ni än gör om ni åker dit!
Sista veckan på Mallorca slutade jag även amma Max.. var inte riktigt meningen utan det bara blev så.. en dag på kvällen så kom vi på att jag inte ammat honom och då sov han redan.. sen har det inte blivit av mer och han har inte bett om det heller..

Hemma och vända i Kallekrona sen bara.. Kom hem på söndagkvällen, tvätta och packa upp på måndagen och på tisdagen ta han om tvätten och packa för att idag (onsdag) morgon kl halv åtta bege oss med Ricky och Agnes till Gotland! Så nu sitter jag här, 4 km ovanför Visby, i vår villavagn och skriver! Jättekul! Än har vi haft tur med vädret. Stod att det skulle bli regn hela veckan vi är här men idag har det varit uppehåll och tom en del sol! hoppas bara det håller i sej för imorgon ska vi och hyra cyklar!  =)

I tisdags klättrade Max upp på mej och ställde sej själv! =) Det går så snabbt framåt nu så man hinner knappt med... Han är så snabb på golvet att ta sej fram att man har svårt att hänga med!
Och att pappa är favoriten att busa med syns ju lång väg.. Rickard kan knappt lämna rummet och komma tillbaka förrän Max gapskrattar och försöker gömma sej! Rickard har ett tag gått iväg och sen sagt "Nu kommer pappa och tar dej!" Och sen sprungit till honom och då har han skrattat och krypit iväg så fort han bara kan och tycker det är jättekul! Och nu tror han Rickard gör så varje gång han går iväg. =) Ibland räcker det med att Rickard tittar på honom och ler så börjar han gapskratta! Märks tydligt nu att mamma myser man med och pappa busar man med!

Sålde lägenheten idag med! Fick det vi var tvungna att ha minst för att ha kontantinsats till om vi ska köpa hus! Skönt! Så på måndag när vi kommer hem så ska vi skriva kontrakt. Så förste september är vi inte stadsbor längre! Undra bara var vi ska bo sen.. ;) Ska bli så spännande att kolla hus "på riktigt"!

Förlåt för alla konstiga meningar och stavfel jag gjort i detta inlägget! Orkar tyvärr inte sätta mej och försöka rätta till felen...(inte för att jag någonsin brukar göra det, men ändå) kände bara att jag ville ha så mycket som möjligt skrivet på så lite tid som möjligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0