Max har fått en kusin! =)

Nu har Max lilla efterlängtade kusin kommit! Rickard har blivit morbror och jag har blivit "moster"! Den 23 juli (tre veckor för tidigt) fick dom göra akut kejsarsnitt, men det är ingen fara utan alla mår kanon! En liten pojke på 1985gram och 44cm. Nu längtar vi bara tills vi får komma ner och träffa det lilla undret! Vi var på stan igår och skulle se om vi hittade något till den lille killen.. hur dumma får man bli? OM man hittar nåt till en liten bebis? Vi hittade hur mycket som helst! Och en hel del till Max också! Blev en dyr runda på stan! Tur man fått lön..
Rickard och jag brukar kalla Max för lillkillen och nu så vet vi inte vad vi ska kalla hans kusin eftersom han är lillkillen.. så nu är Max lillkillen och hans kusin är den lille killen. =)

Max har börjat gå själv nu! Han är riktigt duktig faktist! Skulle gissa att det längsta han har gått själv är ca 1,5 meter. Om han får överbalans framåt så klarar han det bra att ta ner händerna, men om han får överbalans bakåt så måste man vara berädd för han har inte riktigt fått koll på att han ska sätta sej på rumpan då.. Men han är otroligt duktig! Ska bara gå omkring nu hela tiden!

I onsdags åkte jag på en impulsresa! Fick erbjudande i tisdagskväll om att det fanns biljett till metallica i köpenhamn och även hotellsäng som väntade på mej.. ;) Och jag som inte varit iväg själv än på nåt tackade ja, packade min väska och åkte nästa morgon! Det var kanon kul! Skönt att komma iväg själv, men gud vad jag saknade mina pojkar! Konserten var kanon och allt annat med för den delen!

ikväll är rickard med laget och har fest så snart kommer agnes till mej så ska vi äta räkor, kex o ost och dricka lite vin och njuta av att slippa pojkarna en kväll... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0