Fläskläpp

För lite drygt en vecka sen var jag, Jonna och Gina och fotade oss på Statt. The Studio var där och sminkade och fotade gratis och ringde till mej och frågade om jag och några kompisar ville ha en tid där. Helt gratis förutom om man ville ha några bilder för dom fick man köpa.. Självklart så hittade jag en massa bilder som jag ville ha så det blev inte så billigt ändå.. Men det var det värt! Jag tog även med Rickard och Max på några av korten!
Vi hade jättekul alla tre på fotograferingen! Även om det tog sex timmar allt som allt.. Två timmar mer än vad dom sagt.. Men men.. sånt som händer! Vi hade som sagt väldigt roligt! Jag och Gina köpte ett gäng foto! Jonna hittade bara ett hon ville ha och det minsta antalet man fick köpa var 4 så hon struntade i det..


                                           

Bilder: Exempel på några av bilderna från The Studio

Igår så var vi hos Matte, Linda och Emil och grillade! Det var kul! Slutade med att grabbarna fick för sej att dom skulle ha drinkafton och eftersom Rickard skulle jobba idag så fick jag ta hans drinkar.. Jobbigt ;)

Idag trillade stackars Max och slog sej så han fick fläskläpp.. =( Han ska upp och stå och gå nu hela tiden och så stog han mot soffan när jag tittade till och så gick jag fram och höll i honom. Då satte han sej på rumpan men fick inte riktigt balans utan trillade och slog munnen i bordsbenet så det började blöda och han fick fläskläpp.. Stackars liten. Verkar som tur väl är som om det inte är någon fara med hans lilla tand.. Han var jätteledsen men så gick jag och hämtade hans nappflaska med kallt vatten och då gick det över.. Sen var det fullt ös igen! Två minuter senare märktes det inte på honom att han hade slagit sej! (förutom på den gigantiska läppen han fick..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0