Duktig på att gå själv

Max börjar bli riktigt duktig på att gå nu. Man behöver knappt hjälpa honom alls om han inte vill. Det går ju snabbare när man håller i honom så han brukar föredra att man gör det.. Han börjar också bli duktigare på att "ramla". Sätter sej ner lite mer nu än vad han gjode innan. Fast jag vågar inte lämna honom själv än.. Lite hönsmamma eller överbeskyddande eller vad man nu vill kalla det.. Men jag vill absolut inte att han slår sej. Då får jag lägga lite mer tid till att passa honom helt enkelt. Men så är det att vara mamma! Underbart! =)

Agnes och Maggan kommer nog hit i morgon för att festa. Jag är sugen på att gå ut så jag hoppas att dom också är det. Dom lät dock inte lika på det som jag. En pingiskompis kommer kanske också med några kompisar. Hade varit trevligt! =) Hoppas det blir utgång! Så tråkigt att bara sitta hemma om lördagarna medans alla andra är ute och har kul. Typiskt att alltid den helgen jag kan så kan inte någon annan.. Varför är det alltid så? Jaja. Snart är det Sailet och så funderar Rickard och jag på om vi kan lämna bort Max över natten så att vi får gå ut tillsammas för första gången på länge. Ha en utflyttningsfest från lägenheten med då. Nu är det ju bara fyra veckor tills vi ska lämna över nycklen... Börjar kännas lite stressat nu.. Får kanske gå och packa lite nu när Max sover..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0