Saknar min älskling..

Nu jobbar Rickard natt och det känns som om det inte händer någonting här hemma. Man går bara omkring och smyger och hoppas klockan ska ticka iväg så att han stiger upp så vi kan hitta på nåt. Och när han gjort det så går tiden så fort så helt plötsligt så är det dags för honom att åka och jobba igen.. Suck.. Nu sitter jag här i sängen med datorn... Lite mörkrädd är jag.. Får för mej att jag hör saker när jag är hemma själv.. Tycker det är lite läskigt.. Hur ska det då gå när vi bor uppe i skogen sen?

Var nere hos Max kusin Ludvig i helgen! Vilken liten going! Supersnällt barn! Märktes att han var nöjd hela tiden och glad! Han hade ju inget att klaga på, åt och sov och blev bytt på när det behövdes. Vad mer kan man begära? ;) Och bli ompysslad av både mamma och pappa och morbror och "moster". Inte så ompysslad av sin kusin dock. Tror inte Max riktigt förstod att den lilla saken där var en människa.. Han tittade lite lustigt på honom, reagerade lite på när han lät och tittade mycket intresserat på varför den där saken också hade napp.. Sånna kände han ju igen för det brukar ju han själv ha! Men vilken söt unge Ludvig är! =)

Var och kollade på bil idag. Var helt säkra på att detta var bilen vi sökt.. men nej då.. Helt beige innuti.. Inte bara säterna utan ALLT!! Inte särskillt optimalt när man har barn.. Ful beige med.. Har sett vissa bilar där det är snyggt men denna var hemsk... Inte konstigt att vi tyckte det var bra pris på den,, Ingen som vill ha sån inredning i sin bil.. Får börja leta igen och hoppas att "vår" bil coh "vårt" hus snart dyker upp.. Vet att det gör det men det är jobbigt att vänta på det..

Tiden går för fort! Jag ska ju snart börja jobba och Max fyller år! Fattar inte hur vi ska hinna med allt med flytten också.. Usch.. Och jag som är en riktig planerare börjar oroa mej för Max födelsedag redan nu.. Eller är det så redan? En månad innan och det är nog ganska många gäster och en del att fixa innan.. Är det för tidigt eller?

Kommentarer
Postat av: Linda

Ska vi starta en klubb för planerare?? Jag har skrivit Emils eventuella dagisschema och hur jag ska hinna träna... vet hur knäppt det är! Usch... Och listor gör jag i länga banor... Du är inte ensam!! ;)

2009-08-13 @ 15:03:58
URL: http://lindapindap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0