Tandborstar och bollar

"Geng" "Gang" - Max nya ord som han säger hela tiden. Och han säger det på ett sådant sätt att man måste le åt honom! Så härlig är han! Och så har han börjat rynka på näsan och visa tänderna.. En jätterolig min som knappt går att förklara. Ska ta kort på den nån dag och lägg ut här. Den måste verkligen ses! Han är så underbar! Blir jätteglad när man kommer och han ska kela och gå omkring hela tiden! Fullt ös! Många verkar tro att man överdriver när man säger det med sen när dom har umgåtts med honom en stund så förstår dom att det inte alls är överdriver!
Max bästa leksaker är nuförtiden bollar och tandborstar! Han tycker också om att läsa böcker och sjunga. Han kan vissa rörelser själv till "Imse vimse spindel" och "Baka baka liten kaka". Jätteduktig!

Idag ska vi åka ner och hälsa på Ludde, Max kusin! Ska bli så spännande att äntligen få se det lilla livet! Vi har ju längtat så! Undra hur Max reagerar på honom? Så spännande allt är med små barn! Kommer säkert att bli sugen på att skaffa en till nu när man ser denna lille.. ;)

Att sluta amma var inte bra för vikten.. På slutet så låg jag -2kg från matchvikten.. Nu ligger jag 3kg över den.. 5kg på bara några veckor.. Illa.. Mitt mål är att iaf bli av med 3 kg så jag är nere på matchvikt till Max födelsedag.. Fast det är svårt.. har aldrig försökt att gå ner i vikt förut så jag vet inte riktigt hur man gör.. Äter godis och chips gör jag ju inte i år. Får väl minska på glassen. Det är det enda som jag äter en del av nu på sommaren. För hur kan man låta bli att äta all den goda maten som man äter nu på sommaren? Allt grillat och så? Jag är så glad i mat och har alltid varit det (i hästväg om ni frågar dom som känner mej).  Men det var ju inga problem förr när man idrottade så mycket.. Får försöka komma igång och göra det igen. För mat är otroligt gott och låta bli att ta en portion till när maten är god och jag inte är riktigt mätt det går nog inte...

Bara tre veckor kvar till flytt.. Tre veckor och en helg till jobbet börjar... Tre veckor och några dagar till tjejmilen.. Fem och en halv vecka till Max fyller ett år (!!!!!) (sjukt!!!! tiden går alldeles för fort!!!)(undra vad man ska köpa till honom?).. Nedräkningarna har börjat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0