"Pappa"!?

Nu är kalashelgen över! Har ätit så mycket god mat och goda kakor att jag tror jag spricker snart! I fredags var det kalas hos farfar och igår var det kalas hos Ivan. Och i lördags var jag ute och dansade för första gången på ett och ett halvt år! =) Det var jättekul! Kul att träffa alla tjejkompisar igen! Även om man var nykter.. Det positiva med det är ju att man inte mår dåligt dagen efter! Kanon ju ;) Och det gick jättebra med Max. Han sov när jag gick och sov när jag kom hem. Hade tydligen bara vaknat till en gång men då kom Rickard och kramade om honom så somnade han om igen! =)

Idag sa lillkillen sitt första riktiga ord! "Pappa" *typiskt* jag som trodde att han skulle säga mamma.. han har ju ganska länge sagt papappapapapapa och mamamamammam (särskillt mamamamma på kvällarna när han börjar bli trött..) men inte som bara ett ord så perfekt som idag! Rickard frågade honom på morgonen om han kunde säga pappa "Pappa" sa han då lillkillen! Och flera gånger sen efter det! Sååå duktig! Nu ska det bara övas på att säga mamma också! =)

Kommentarer
Postat av: linda

ooohh!! vad tiden går... emils fösta ord ska vara "öl" eller "pizza" enligt Matte... ler roatvi får väl se!!

2009-04-14 @ 10:37:39
URL: http://lindapindap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0