Max första tand har kikat upp! =)

Precis som rubriken säger så har Max första tand kikat upp idag! Han har varit lite mer gnällig än vanligt med låååångt ifrån så gnällig som jag trodde att han skulle bli. I förgår så såg jag att i underkäken var det lite vitare där de två framtänderna ska vara så jag anande att dom snart skulle titta fram. Och idag när jag stack in fingret i munnen för att känna efter så kände jag en liten tagg. =) Åh vad snabbt min lilla son växer upp! Det går alldeles för fort! 
Och han är så duktig på att äta! Helt otroligt! Äter en portion med Havregröt på morgonen och så lite efterrätt som inte alls är lika gott som gröten och när vi äter middag så äter han en liten burk med mat och efterrätt som inte heller här uppskattas lika mycket som maten. Och så lite vatten till måltiderna. När maten kommer fram så kvittar det om jag nyss ammade honom för han bara gapar och äter upp allt som stoppas i munnen! Sååååå duktig! =)

Idag skulle en kvinna ha varit här och städat lite hos oss (present från en kompis =) ) men hon fick förhinder så hon kommer imorgon istället. Spännande att se hur det blir! Får berätta om det imorgon när hon har varit här.

Ev Ullared på söndag! *hoppas* annars får det bli senare i månaden.. men jag vill åka nu =)

Kolla på hus på fredag.. och på tisdag. Undra om det är nåt som faller en i smaken? Fast jag har börjat titta på hus att bygga, så nu är man väl lite kräsen.. ;) Men man blir kanske positivt överraskad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0