Adidas-skor och Puma-shorts

Idag har jag varit och handlat till Max! Adidas-skor och Puma-shorts har han fått. Så himla söt! Fick även två pyjamaser med getingar på. Till att ha i midsommar och stajla bland Noplarna =). Finns så mycket fint till lillkillen så det är tur att jag inte går på stan oftare för då hade vi verkligen varit fattiga! Var så kul när jag fick skolådan med skorna till honom i butiken. Den var ju så liten! Minsta skolådan ja sett! =)

                                 

Bild 1: Max visar stolt sina tänder
Bild 2: "Trött blir man av att leka med sladdarna. Särskillt jobbigt är det eftersom mamma hela tiden tar dom ifrån mej och säger att jag inte får leka med dom!" =)
Bild 3: Max manekängar stolt i sina nya skor.


Imorgon är det valborgsmässoafton. Blir grilla i Jämjö hos mamma eller hos morbror. Trisst att Rickard är iväg hela dagen.. Först tenta sedan fotbollsmatch. Drygt. Längtar redan efter honom (fast han inte har stuckit än..) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0